Shower cream oil Silk Care

Ik heb voor me verjaardag deze shower cream oil van een vriendin gekregen, en heb hem gister voor het eerst gebruikt onder de douche. benieuwd wat ik ervan vind? lees verder.11063378_1617291715161242_623999861_nDeze Shower cream oil Silk Care is een zijdezachte douche crème verzorgt en voedt de huid.  ik vind het een hele lekkere shower cream oil! en als tie op is dan koop ik zeker een nieuwe 🙂 Ik vond het ook een heel lekker gebruik voor voor het scheren van je benen! je kan hem vooral gebruiken voor als je huid wat meer voeding en verzorging nodigt heeft, er zitten o11063137_1617291571827923_1910915283_nok hydraterende bestanddelen in, en zorgt voor een zijdezachte huid. Dit product is te koop bij etos maar ook bij de Albert Heijn, de prijs van de etos weet ik niet maar die van de Albert Heijn is €1,49.

De substantie is super lekker en je kunt er heel zuinig mee doen omdat je maar een klein beetje erop hoeft te doen en het dan al super schuimt! de kleur is een beetje perzik achtig, dat vind ik a11072901_1617292151827865_1190016648_nltijd wel leuk 😉 Je kunt het gewoon op een washandje, spons of je handen doen en het dan op je lichaam masseren, en het er dan goed afspoelen!

Het is een super product en echt een aanrader! Hij is ook niet heel duur, dat is altijd wel fijn.

ik hoop dat jullie het leuk vonden, en heb je vragen of leuke ideeën voor een stukje op mijn blog dan hoor ik het graag!

Liefs Chantalvanwijkxx

 

Geef een reactie

