Smockey eyes mascara

Een tijdje geleden ben ik naar de stad geweest! het was toen vies weer dus heb ik ervoor gekozen dat ik alleen even de action binnen te lopen. ik moest wat hebben voor me hond, en voor me vriendin wat cadeautjes! en voor mezelf een nieuwe mascara!


Dus ik ging naar de afdeling make-up, en zag daar verschillende mascara’s liggen. toen zag ik deze en die wauw ik wel proberen. zo uit me hoofd dacht ik dat tie rond de €1,90 was. er zit een mascara in en een 2 in 1 eyeliner aan de ene kant zit een Liquid eyeliner een aan de andere kant een eyeliner pencil.
super handig:) ik kon hem alleen maar vinden in het zwart dus ik denk dat er geen kleuren waren(voor degene die interesse heeft!)

De mascara heeft een fijn borsteltje die meebeweegt met de beweging die je maakt! Hij zorgt voor het verlengen van je wimpers, lift en scheidt de wimpers. je zie het verschil heel goed als je wel mascara op hebt of niet!

Allebei de kanten van de eyeliner

Allebei de kanten van de eyeliner

Ik gebruik zelf eigenlijk nooit eyeliner maar ik wauw het wel proberen! met Liquid eyeliner schiet ik altijd uit en dan moet je weer helemaal opnieuw beginnen! ik vind de eyeliner pencil fijner. Ik gebruik de mascara nu dagelijks, ik vind het een heel fijn product ook al is het niet een top merk!

het blijft er goed op zitten en het is niet duur dus je kan er ook niet teveel van verwachten 😉 ik had zelf toen ik hem kocht een mindere mascara verwacht maar dat blijkt niet zo te zijn. echt een aanrader als je niet teveel geld eraan wil uitbesteden!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en heb je vragen dan hoor ik het natuurlijk graag!

Liefs Chantal

Geef een reactie

