Luchtjes

Vandaag laat ik zien welke luchtjes ik heb en wat ik ervan vind. ik heb er 3, dus niet heel veel. 11082770_1617572721799808_592345769_nDit zijn ze. de eerste (van links) is van het merk miss Sensible eau de parfum te koop bij de wibra, de tweede is van het merk Indigo en is te koop bij action, nummer 3 is vampy kiss en is/was te koop bij de Intertoys.

11076152_1617572048466542_1778399503_nJe kunt dit parfum luchtje bij de wibra kopen, ik heb hem gekregen voor me verjaardag dus weet niet precies hoe duur die was maar ik denk niet duurder als 5 a 6 euro. Ik vind het echt een heerlijk luchtje een beetje zoet maar wel fris, ideaal voor in de zomer! Je blijft het ongeveer een halve dag ruiken. Het flesje heeft een mooi uiterlijk in de vorm van een rouwen lichaam.  Zoals ik al eerder vermeld had is die van het merk Miss Sensible.

11004708_1608088792748201_1808526798_n (2)Dit is nummer 2 en is te koop bij de Action, Het zit in een mooi flesje in de vorm van een appel. Helaas kun je dit luchtje niet los kopen maar moet je het kopen met een body lotion.  Maar de lotion is ook echt heel lekker, het luchtje als zowel de lotion is heel erg fris en dat maakt hem heel lekker. Ik vind dit echt een hel fijn product, het luchtje is een na maak van het luchtje DKNY be Delicious die is €37, 80 bij douglas.nl.

11008934_1608088926081521_1947875100_n (2)Deze twee producten bij elkaar waren dacht ik €5 euro. Ik was zo blij toen ik het product zag liggen in de Action want het proef monstertje van de DKNY be Delicious was leeg. Ik gebruik de lotion ook heel graag hij trekt snel in en zo kun je snel weer verder met waar je mee bezig was.

10578161_1617572068466540_271248726_nEn als laatste het luchtje Vampy kiss, het klinkt heel erg raar maar het past wel bij het luchtje, ik weet niet of Intertoys hem nog heeft omdat ik hem al een tijdje in huis heb. Dit is een luchtje dat je niet elke dag op spuit. Hij is mier zoet en je moet er echt van houden, zelf vind ik hem eigenlijk net iets te zoet. Daarom heb ik hem ok al een tijdje. ondanks dat tie zo mier zoet is vind ik het wel een handig flesje, hij spuit goed en hij is niet te groot of te dik dus makkelijk ergens mee te nemen in je tas. Dit was me eerste luchtje en ben wel blij dat ik hem heb, maar ja ik ga nu meer naar de frissere luchtjes en dat is deze absoluut niet.  Ik weet ook niet of tie nog te koop is, en ook niet hoe duur die dan was! ik gok op een euro of 6.

Nou dit waren mijn luchtjes, en ik hoop dat jullie het leuk vonden en er wat aan hadden. heb je vragen stel ze gerust. Je kunt me nu ook volgen op Instagram: chantalvanwijkx.

Liefs Chantal

Geef een reactie

