Mijn favoriete Websites

wwwLeuk dat je weer een kijkje neemt op mijn Blog ik wil jullie vandaag mijn favoriete websites delen! Ben je benieuwd welke het zijn lees dan snel verder! 😉

1. We beginnen met een website waar ik minstens 1 keer per week op kijk, en waar ook al een shoplog/unboxing van online is gekomen en dat is http://www.lightinthebox.com/nl/

lightinthebox heeft echt van alles, Dat maakt het ook een hele fijne webshop. Het is goedkoop dus ook een aanrader als je wat minder geld heb! Deze site is wel Chinees dus duurt het even voor je het binnen hebt gekregen! De site is wel gewoon in het Nederlands en het staat er ook in euro’s. Ik heb er al heel wat gekocht en het komt heel binnen, en het is van goede kwaliteit. Je kan er ook heel wat make-up vinden voor een goedkoop prijsje.58a64e9103692dbe3ebc438c8f40d952_1398829309

2. Mijn tweede site waar ik veel op kijk is marktplaats. En marktplaats ken iedereen wel denk ik, het is een tweedehands site waar je zelf ook dingen op kan verkopen. Ik kijk hier op als ik echt wat nodig heb maar het in het echt veel te duur is. Ik heb hier ook al heel wat op verkocht maar ook heb ik er al het een en ander op gekocht. Marktplaats heeft ook echt alles wat je zoekt, maar soms ligt het dan niet helemaal in de buurt, maar dat kun je ook weer aanpassen. Het is dan misschien al wel gebruikt maar vast ook nog wel in een goede staat om het over te kopen. meestal kun je dan ook wel een mailtje doen naar de verkoper of staat zijn telefoon nummer erbij. http://www.marktplaats.nl/590991_fullimage_19-05-10_Marktplaats_logo_528x296

3. Is we heart it maar dan gebruik ik heb eigenlijk nooit echt als in de site zelf maar met de app. In de klas met mijn vriendin gebruik ik hem wel via het internet maar thuis eigenlijk nooit. Deze app/site is vooral om plaatsjes te zoeken, je hebt heel veel verschillende plaatjes en dat maakt het heel erg leuk. je kunt ze downloaden  en als je het dan via je mobiel doet komt het in je galerij doe je het op je computer dan komen ze bij je afbeeldingen. Het gaat heel snel als je eenmaal de app hebt dan wil je meteen zoveel plaatjes downloaden! ik heb er nu 284 gedownload.

mzl_rqegdvaf

Dit waren mijn 3 meest bezochten sites! Ik heb er nog wel veel meer maar dat zijn bijv. Facebook, whatsapp web, en mijn school sites. Ik hoop dat jullie het leuke sites vinden.

liefs Chantal

Geef een reactie

